Ring ring !!!

Herre gud vad man blir förvånad när någon ringer. man springer snabbt till sin mobiletelefon och undrar vem det är som vill prata med just mig. Igår hände det något riktigt roligt. Jag satt och inte gjortde något speciellt då min telefon ringde.
Det visade sig vara min underbara kompis Ellen. Den första meningen jag fick utav henne var:

- Jag har fått körkort, jag klarade uppkörningen.

Kan ni fatta vilken härlig känsla jag fick när hon sa det i luren, min bästa kompis har fått körkort. Men då sitter man här och tänker, herre gud när ska jag börja övningsköra hemma?:P haha :D Där satt vi och pratade hur det är att köra upp oc vad det är som händer osv. Det måste vara helt sjukt att sitta i en bil med en helt främmande människa och han ska bedömma hur dant man kör.

Undra vilken männsika jag kommer att få när jag ska köra upp:p haha :D men men, man får ta det då den dagen kommer. Det jag ville säga ÄR GRATTIS ELLEN:


Ha det bra alla körglada männskor där ute.


Malin Backner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0