Bada i en gron pool!

haha tro det eller ej, men varan pool ar gron.. haha.. under veckan som gatt sa har det varit stromavbrott sa hela poolen pajade..hahah mums.. sa idag har det varit ca 38 grader varmt och vi har inte kunnat bada.. yeappi...

Hahah.. ja kom precis pa vad jag glomde att skriva igar, det var att vi blev stoppade av en polisbild pa motorvagen.. haha.. for er som inte vet sa maste man gora nagot fel for att kunna bli stoppade av polisbil.. haha det hela slutade med att Tim fick en fortkorningsbiljett, ingen biljett, utan snarare en varning osv... jag fattade inte riktigt vad det var, men sjalva tanken ar att han blev stoppad.. sa nu skall jag aldrig kora snabbare an hastigheten.. haha..

Idag har jag varit med barnen hela dagen. E aven sjuk, men det bryr jag mig inte om. Jag har barn att passa. haha. Idag hade jag och barbara ett samtal och jag trode helt alvarligt att hon skulle saga massa neggativa saker som jag gor fel och att jag skulle fa panik och aka hem. Men icke sade nicke, hon tycker om mig och sade att jag tar hand om hennes barn och att hela familjen alskar mig. Jag blev sa lycklig att jag borjade grata.. haha sjukt men sant.. haha.

Nar hon sade det har mina tankar gatt fram och tillbaka om mina alsklingar dar hemma. Min kara familj och mina kara vanner. Jag saknar er sa mycket.. Jag vill ha er i narheten och kunna prata svenska och gora saker som vi alltid har gjort, ingenting.. haha..
Bara vara.. inte ha nagra barn att tanka pa och kanna sig orolig. Jag alskar dessa barnen och dom ar helt underbara. Dom kan gora allt for sig sjalva.

Nu ligger jag i soffan och skriver detta blogg meddelande och funderar pa om jag skall traffa J.p ikvall.. han slutar jobba klockan elva, e de forsent, men samtidigt tycker jag att det vore trevligt att traffa nagon annan an familjen.. hmm.. haha hatar att ha beslutangest.. haha....

Hoppas ni har de bra i varmen och som jag alltid sager.. JAG ALSAKR ER.

Massa pussar


Malin Backner

Kommentarer
Postat av: Din fru Emma

http://www2.victoriassecret.com/commerce/application/prodDisplay/?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=9B-221167&page=%202&cgname=OSSALBIKZZZ&rfnbr=2431





Ursäkta den långa länken men bikinin är FÖR SÖT! Köp den till mig! hahahaha

2008-07-29 @ 18:24:06
URL: http://www.kungem.bloggagratis.se
Postat av: Malin

HEY! har du möjlighet att ha msn date med mig i kväll (för mig) eftermiddag (för dig) :p haha. jag är hemma från jobbet typ 21.30 vilket väl blir 16.30 hos dig... :O vet inte om du ser detta så jag skickar ett mail också. hahaha :D saknar dig ÄLSKLING!

2008-07-29 @ 18:49:25
URL: http://www.kungem.bloggagratis.se
Postat av: tessan

saknar dig med också gumman, men vi ses snart :D jag har en secret date till dig när du kommer hem, haha. pusspusspuss!

2008-07-30 @ 18:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0