NY

Hej hej hej..

Till och börja med skall ja förklara varför min blogg är så konstig.. detta beror nämligen på att ja inte har någon å ä ö på datorn hemma hos barabara!... hehe.. så nu har ja sagt de.. hehe..

Just nu är jag med LInnea i själva huvudstaden New York.. Medans hon är inne i duschen passar jag på att skriva lite på bloggen samt att kolla mina mail. Vi har gått runt omkring NY och tittat pratat och aa, bara pratat... Det är så härligt att äntligen få prata svenska med en person som står bervid mig och inte bara en som är på andra sidan jordklotet.. haha.

Idag är det 4 july, deras natinaldag.. Som jag sagt så passar jag på att träffa linnea under denna helgen.. det är såååå varmt här inne, ja håller på att dööö.. usch.. haha.. ja vet att ni har det bra där hemma, men här är de typ 45 grader utan vindar osv... fy fy fy... men men, ja ska inte klaga.. haha..

Ikväll skall vi till en grillfest med några av Linneas vänner. Ska bli så roligt att träffa dom, hon har berättat så mycket om dom.. hehe... återigen skall ja försöka prata engelska med okända personer.. haha lika roligt varje gång..
Olyckligtvis är alla butiker stängda idag pga deras nationaldag.. men mne, ja kommer att komma tillbaka.. var säker på de.. ahah

Ni kommer absolut att få höra hur mina dagar har varit här i New York.. hehe..

Kommentarer
Postat av: Emmas kompis Louise =)

Om du inte har gjort det så måste du dricka VitaminWater med smaken XXX. Det var min favorit =D

2008-07-09 @ 23:35:30
Postat av: Emseguuuuuuuuuuuuums

BLOGGTORKA malin b! :)

2008-07-12 @ 11:25:37
URL: http://www.kungem.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0