julklappar, julstäd och lilla julafton!.

haha.. fattar ni, snart är det jul!.. för en gång skull så har jag fått en liten julkänsla.. vet ni varför????? FÖR ATT DET SNÖAR!

Mamma o pappa är iväg så jag är ensam med hunden!. jag har städat slått in massa paket och fixat mina konster med snörerna =).. heheh
Nu har jag lite tråkigt och skall snart ut med vovven i snön :D han blir sååå lycklig av att springa lös i snön.. jätte gulligt..

Men under tiden som jag sitter och slappar så har jag faktiskt haft lite roligt med kameran och kollat på lite gammla kort samt tagit nya.. haha.. kul =)..


Tänkte att det snart är jul så jag bjuder på lite nya och gammla kort =).. haha






gooood juuulll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0