Snnnnart är det jul!

Herre gud!.. snart är det jul!...

Snön lyser vitt på taken endast tomten är vaken! =)

Jag älskar snön, herre gud va roligt det är att gå ut och bara gå när snön ligger på marken!.
Inatt var jag ute med hunden med tanken på att det snöade.. jag tror att jag mer tyckte om det än freddie. hehe.. men roligt var det!

Nu sitter jag här och funderar på vad för paket jag har kvar att köpa. men hmm.. ibland kan det vara väldigt jobbigt =).. tyvärr så kan jag inte skriva vad eftersom jag har människor som läser min blogg.. dock vet jag inte villka. haha

Idag skall jag inte vara tråkig med att skriva bla bla bla saker. =)
Ville bara säga

Att det snöar.. =)

//Malin Backner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0