resa!

God eftermiddag!.
Nu sitter jag i min säng och inväntar på att mamma ska dyka upp. idag så ska jag och min mamma åka till det nybyggda frölundatorg och shoppa lite. (lite tråkigt att man får lön på måndag, men skit samma). Jag måste nämligen shoppa lite saker som jag ska ta med mig till egypten nästa vecka!.
Just det, ni hörde rätt!. jag och jennifer sticker till egypten på torsdag och är borta i en vecka. Guuuud va skönt det skall bli!.

Så nu ska jag handla
undervattenskamera
bikini
lite småsaker
tidningar etc.
allt som jag inte hinner köpa i veckan köper jag nu!.
 
Lite roligt att shoppa när man har något att shoppa för!:.
hahah

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0