Födelsedag!

Yes.. då e man ett år äldre =).

När man är kvinna skall man ju inte uttrycka sig hur gammal man är.. men det skiter jag i. Jag är stolt med mina 21 år som en levande människa.
Min födelsedag var underbar dvs den 2 februari. Först så väcke mamma mig halv sex med kaka och en present. (underkläder)
Därefter bar det av till jobbet då vissa redan visste att jag fyllde år. medans andra fick reda på de med att min älskade emma hade skrivit grattis i avbockningslistan =).. haha

Dagen innan hade jag bakat tårta för att ta med mig till jobbet. Den blev hur lyckad som hellst. Alla älskade den =).. nice.. börjar känna mig som en konditor =).. haha

Sedan under kvällen hade jag hem några släktingar på fika. ( mackor och kakor, men jag får inte glömma våran underliga tårta. Nämligen Tiramisu!)

Under kvällen fick jag massor av saker till hemmet. Massa kökssaker, handdukar samt brödroster. Aaa ni hörde rätt brödroster. en från min syster och en från farmor och farfar. Skall lämna tillbaka en av dom.

Aja. idag e de lördag och ikväll blir de middag på en resturang och fdärefter utgång =)
ska bli mycket trevligt att umgås med mina kära vänner =)

//Malin Backner

Kommentarer
Postat av: Telia

Kul och se att du är aktiv på bloggen Malin! Jag äääääälskar verkligen bloggar. Bästa ja vet... Mjo

2010-02-09 @ 13:44:02
URL: http://www.telia.se
Postat av: dale04

Kakor, kakor, kakor! Kakmonster!

2010-02-27 @ 21:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0