Varför ska folk tro sig så mycket!

Herre gud, nu kommer jag att börja klaga igen.  Idag har jag vart med om massa saker, dvs att alla klagar och att alla trycker ner alla andra medmänniskor.

Orsak:

Jag och massa andra personer satt på spårvagnen i tystnad och ca 50% av alla satt och läste tidningen. Plötsligt skriker en person till
- japp då vill jag se era biljetter!
Han tog upp sin biljett montor och trodde sig så mycket att han var mycket bättre än alla människor. Eller man kanske skall yttrycka sig såhär att vi alla människor som visade upp våra bussbiljetter var dom olagliga (SOM ÄNDÅ HAR BETALAT FÖR ATT ÅKA SPÅRVAGN)

Seriöst, de vore ju vara tacksamma att vi väljer att åka med vässtrafik och inte bil!. Nu börjar man starkt tvivla på de. Dock har man ingen bil så det blir ju inte något vidare val, men hallå VÄSSTRAFIK de borde visa lite mer att de brur sig och borde tacka dom som betalar och sköter sig när man sitter på spårvagnarna.

Uach! jag blev så sur!. För de människor som känner mig vet att jag alltid är en glad person som gärna säger hej och tack. Men denna personen visade ingen sympati och sade tack!..

Visst alla kan ha en dålig dag, men herre gud... jag är ju bara en tjej med ett busskort!..


haha

Aja.. vissa dagar har man klagodagar.. haha

//Malin Backner

Kommentarer
Postat av: Caroline

Wiiiie! Uppdatering!! :D

2010-01-26 @ 21:07:24
URL: http://ettkristetliv.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Nu hände det nåt här :D

Man får klaga, ja tror ja kommer ha en sån dag idag... hihi

2010-01-27 @ 09:46:16
URL: http://eightnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0