Min tid i New York

Förlåt att jag inte har varit så aktiv med att skriva på min blogg, men jag har inte haft tid, hoppas ni förstår det. Men iallafall,  Vad kan man säga. Jag har varit i USA och även inne i New York. Denna veckan har varit fantastisk. Jag har varit med om så mycket. Första helgen inne i NY vad så häftigt, det är sant att det ryker från brunnarna, folk ser ut som dom ser ut och sist men inte minst amrekaner. Jag trode jag skulle få se mer feta amrekaner men icke sa nicke, det man har sett är aaktiva smala amrekaner som är ute och spinger.

Det jag har varit med om inne i NYC är att jag har gått in i en stolpe, snubblat påTime square och sett världens största fyverkereier. Igår vad det deras nationaldag här, man kan säga att det finns inget land som älskar sitt egna land så mycket som dom gör här. Det är ganska roligt att se på.
Igår vad jag och caroline inne i NYC och tittade på deras pampiga fyverkerier då det helt plötsligt vräkte ner. Ojoj tur att man hade paraply med sig. På vägen hem öste det ner mer och även blixtrade så bort med paraplyet och av med skrona. Kan ni gissa hur blöta vi blev.

Idag åker jag hem, men jag kommer hem imorgon dvs på fredag. Det ska bli härligt med sin egna säng och sina egna grejer, känns som om jag har varit borta för länge hemifrån. Hoppas det blir fint väder, hatar att flyga i dåligt väder.

Akta er där hemma. Snart kommer jag.

Puss och kram

Malin Backner

Kommentarer
Postat av: tove

Hej Malin!
Kul att du är/var i NY! Jag ska dit i november, mejla gärna och tipsa om du sett nat jag inte far missa!
Jag har slutat nu pa posten... kasst, för vi hann inte lösa var bytesgrej, du vet... MEN, Christian Malvén - som jag jobbat en gang för - har lovat jobba den tid för dej som inte jag hann med! Hoppas det känns lika bra, och att du vet vem han är... (annars far du fraga runt) ...det handlar om 4 timmar, kvällen, sa det bör inte vara nagra problem. Har pratat med Posten ocksa. det var okej att göra sa, sa länge alla gjorde sina timmar.
Just nu är jag i Hamburg, pa ett hett youth hostel... har pabörjat en tagluff i europa. Möjligtvis ses vi aldrig mer, ha det finast pa posten... eller naja, sa fint man nu kan...
Kramar Tove

2007-07-05 @ 16:53:30
Postat av: Anonym

1. Du skriver om helt meningslösa saker
2. Du kan varken stava eller formulera dig på något vidare bra sätt

2007-07-18 @ 07:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0