Entreprenörsveckan i ÖREBRO

Woho.
 Jag var en utav 225 entreprenörer som fick chansen att vara med under en vecka fullspäckad med massor av föreläsningar om entreprenörsskap. Veckan kunde inte bli bättre än vad den blev.
Förlåt om jag inte har skrivit innan, men hade inte en dator till hands. Fick bo i en underbart fin studentlägenhet "längtar tills man själv blir sådan student" Visst alla föreläsningar var ju inte bra, vissa fick man lärdom av och andra fick man mer lärdom av att ligga o sova. haha :D

Det häftigaste med denna veckan var ju att alla var aktiva och alla pratade med varandra, det var ingen som satt ensam någon stanns alla var med varandra och hade roligt. Har några bilder, men ni vet att jag hatar kamera så jag lägger inte upp någon =(  Om jag skulle skriva hur min vecka har varit så skulle förmodligen hela webbsiten cracha för jag har så mycket att berätta. hehe

* En tävlin hölls, dvs ett dataspel att bygga upp ett företag från grunden med försäljning av maskiner osv.
* Vi låg 5 av 45 st lag vilket var grymt bra
* Kunde ha haft bättre rumskompisar.
´* Maten, finns bara ett ord att säga MUMS.

Mer finns att berätta, men ni får la ta och fråga mig istället. hehe.

Ha en fortsatt trevlig kväll Kram

Malin Backner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0