Jobbet - Bio

Jag är sååå grymmm ! haha.. jag slutade jobbet kl 21,00 och bion skulle börja 21,15.
Vem är bäst, sprang dit på ca 5 min:P haha :D snacka om att ha en bra kondis. Hade dock lite hinder 1: Hannes stoppade mig och bärde iväg mig (morr) 2: om inte Georgios hade kört mig till centralen hade jag aldrig hunnit (tack) 3: sprang i högklackat och skämde ut mig lite var stanns på vägen.. haha :D men vad gör man inte för att roa folk som har det tråkigt skratt.

O caroline. Jag ska hälsa från alla gubbar på jobbet till dig:P haha :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Hannes

HAHAHA! Hoppas filmen var bra! Nästa gång slänger jag in dig i trumman på SRM. Kram Hannes

2007-06-10 @ 17:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0