New York, here i come!

Imorgon åker jag, hela sverige kommer att sakna mig haha eller inte. Fick många kramar på jobbet idag "mysigt" det känns som om jag ska vara borta mer än nio dagar.

Ojojj vad jag ska shoppa loss, ska ha en helt ny garderob när jag kommer hem "mums" haha :D O hannes jag ska köpa de för den kronan som du inte gav mig:P haha :D jag kan bjuda på de:P haha :D
Jag är så lycklig, det känns som om jag kan fortsätta skriva hur jag känner och hur glad jag är! men ni hade inte orkat läsa allt skratt.

En sista grej Ha det så underbart här hemma i Sverige o hoppas ni saknar mig :p
 
Köss

Malin Backner


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejdär Malin, jag fann dig allt. Dig och din blogg! :D Ha det underbart i USA! puuuuss (L)

2007-06-26 @ 20:01:41
URL: http://www.kungem.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0