Varmt till kallt

Jag ska börja med att säga att jag är jätte trött, har inte vant mig än vid tiden och vädret.
Det är + 30 grader utomhus och jag dööööör. Men idag är det svalt och det är jag glad över. Jag är också väldigt förskyld, men det bryr jag mig inte om jag är ju i USA.

Igår gjorde vi inget speciellt. Vi körde Sophia till camp och sedan hem till Barbra. Äntligen hittade vi ett hotell som vi ska bo på imrogon när vi ålker in til NY. Det blev Hotell Pensalvenia som ligger typ i mitten av stan.  Ska shoppa loss och även ta massa kort på allt möjligt.

Det hände inte så mycket igår, förutom att vi åkte till Poolen och badade osv men annars hyrde vi film på kvällen och sov. hehe :D men men. Idag ska jag och carro åka iväg på kvällen och gå på resturang osv. Mysigt.

Ni får ha de så bra hemma

Köss

Malin Backner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0