Älska Göteborg/min säng

Fy farao vad jag vill till Göteborg. Visst stockholm är en mysig stad, men det finns inget mer än goa göteborg. Tänk att få höra ren göteborska och inte stockholmska. 

Varje gång jag är bortrest eller något liknande så är det alltid någonting som ska hända. Som nu precis, när jag satt och läste min syster blogg. Hundproblem och även fel på elektrisiteten hemma. haha. Jag satt och garvade ihjäl mig. Kära caroline! Till och med jag som yngre än dig klarar av att sätta in en ny propp i skåpet. hahahahaha. Kommer skratta åt detta länge.


Nu har jag saknaden efter mina kompisar där hemma. Deras närhet och umgänge. Herre gud, vad är det för fel på mig. Det är ju inte så att jag inte kommer att träffa dom mer.

Vill bara säga till er alla där hemma


Jag  ÄLSKAR er....


Pusss


Malin Backner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0