arlighet!

Nu skall jag vara helt arlig mot er.. Jag har skrivit pa bloggen men de visade sig idag att den inte laddades upp pa hemsidan.. hmm.. aja skit samma, gjort e gjort.. haha.

De tre senaste dagarna har inte hant sa mycket. Jag har shopat ett par jeans, troja och samt ett par jatte sota shorts.. haha.. naw... probelmet ar att jag inte har kunnat andvanda linne och shorts under ca tre veckor.. det har namligen regnat och regnat... mm mysigt.. eller inte.

Idag har jag vart med barnen pa chuck and chees.. ett litet lekstalle for barnen.. typ som onskelandet hemma, men mycket mycket mycket mycket mindre.. plus att det var jatte acklig mat som serverades pa det stallet..haha jag lyckades ata en riktig maltid, namligen sallad.. mums.. hah.
Sa hela dagen har vart med barnen medans barbara hade tvatt att ta hand om..
Imorgon kommer Carro barro meter hit... ooo kan inte vanta langre, tanken pa att kunna prata svenska och inte ha problem med vad kanelbullar heter pa engelska e en underbar tanke..haha..

Som jag sade innan, mitt liv har borjar ga mot sitt slut och det hander inte sa mycket har under regnet.. hmm.. men skall forsoka att uppgradera er under dagarna.. haha..
Ser pa facebook att folket dar hemma har underbara dagar/kvallar tillsammans.. onskar att jag kunde vara dar.. haha..
passa er, for snart kommer jag hem.. haha

Pussar..


Malin Backner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0