Borta bra, men hemma bast!

Som jag skrev igar, det kanns som om jag ar hemma i sverige. haha.
Idag har det varit en dalig dag. Det har regnat och vart soligt och det har regnat och vart soligt.. haha. kul.. eller inte. Det ar en annan sak om jag skulle vara ensam hemma och inte nagra barn i narheten. Det finns verkligen ingenting att gora nar det regnar. Sa idag akte vi till sk. Freeport.. Nastan likadan freeport som vi har hemma, fast mycket snyggare och mycket mycket mycket mysigare. Det var precis som att ga inne i en lite stad med massor av outlet butiker.

Tro det eller ej, men idag har jag shopat. Det blev ett par piratbyxor, linne, ralph Lauren troja och ett par skor.. haha.. Jag ar jatte nojd med inkopen och bara alskar att shopa.. haha.. Nar jag e ute och handlar sa glommer jag av att ata, vilket kanske e valdigt bra med tanken pa att jag har gatt upp tre kilo under min tid har i USA.. haha. hmm.

Efter att vi vart ivag och handlat kom vi hem och sa fick barnen springa av sig innan barbara kom pa att de skulle ut och ata. Da var klockan runt sex tiden och barnen var redan hungriga. Sa snabba ryck fick jag gora nagot snabbt innan de skulle i sang.. Jag tycker att det var lite elakt.. kunde inte hon sagt ngt innan.. hmm.. det kanske e sa nar man har barn, man vet inte riktigt vad man skall gora for mat.. haha.

Sa nu sitter jag har och gor nada igen. Har  legat och myst med barnen, gett dom massage och bara vart med dom. De uppskattade att jag var med dom under tiden som de var pa g att ga och lagga sig. haha..
Nu skall jag satta mig ner och titta pa tv och bara njuta av min ensamhet.. haha.. att bara kunna tanka pa mig sjalv och ingen annan.. myyyyysssiiigggtt..

Hoppas ni har det bra hemma i regnet.. haha

Massa pussar

Love ya

Malin Backner

Kommentarer
Postat av: Emma

vilka fördomar du har om regn här hemma, idag regnar det minsann inte! Det är däremot typ 15 grader, grått och blåsigt. haha. HEJ HÖSTEN!

2008-08-05 @ 16:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0