Cruise..!

imorgon kommer den stora dagen som jag har langtat efter.. det ar imorgon som jag aker pa kryssning med familjen.. yeaa... Jag lovar att ta tusen av kort.. vilket jag absolut inte kommer att lagga upp pa bloggen.. haha nee jag skojar, det e klart att jag visar ngr kort.. yeaa.
.
Idag har det vart en perfekt dag, barbaras syster och hennes dotter var har over dagen, vi var i poolen och sedan lekte vi lite inomhus.. Pa kvallen sa akte vi icag pa middag, det slutade med suschi.. jag ater inte det sa jag tog ngt annat istallet.. Men en sak har jag lart mig idag.. Att ata med pinnar.. yeaaa..

Saknar er alla och tank att nar jag kommer tillbaka fran kryssningen ar det enbart 20 dagar kvar.. lite ledsamt, kommer sakna familjen valdigt mycket...

have a lovley day.


Malin Backner

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Lind

Trevlig resa!



Saknar dig!



Puss o Kram



Elisabeth

2008-08-28 @ 23:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0