den langa vantan ar slut, caroline har kommit hit.

OOOO... tro det eller ej, men jag grat nar caroline kom hit idag.. naw... hon bara stod dar i sin vita troja och logg.. naw.. kommer nog nte slappa det ogonblicket... haha..
oo jag vet inte riktigt hur jag skall forkalra hur glad jag ar att hon ar har.. jag har kommit pa att jag har problem att prata svenska.. jag blandar svenska med engelska.. jag tor nog att hon tycker det ar lite jobbigt haha.. men men..

Idag har vi planerat och bokat hotell i Washington DC samt tagbiljetter...
Inte nog med att vi skall till Washington, vi skall aven tillbringa en natt i NY city.. naw.. sjukt roligt...
Efter dessa tre dagar skall vi aven pa sondag gora nagot tillsammans.. haha vet ej vad, kanske bio och shoppa lite mer.. haha.

Imorgon bitti skall barbara aka ivag och kopa bagels.. mums.. sa vi ses imorgon.. nu skall jag ivag och umgas med min syster.. haha.. love that she is here.. love it..


PUss puss

Malin Backner

Kommentarer
Postat av: Mamma Eva

Nu är du allt bra nöjd va ? Hoppas ni får trevliga dagar tillsamman. mamma

2008-08-13 @ 21:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0