Fortfarande sommar!

Jag borjar verkligen tycka synd om er dar hemma! Har har vi ca 40 grader utomhus och lite kyligare i skuggan. Sa nar det as sa varmt har brukar vi oftast hamna i poolen hela dagen.. nice.. Jag hoppas verkligen att ni nagon dag far vackert vader sa ni kan njuta av solen samt bara vara lyckliga. haha.

Som jag skrev ovan sa har det vart sol hela dagen och vi har legat vid poolen. Jag tycker det ar lite ensamt eftersom jag inte har en syster att prata med. Jag vaknade upp och skulle precis saga god morgon till min syster som ligger i sangen brevid mig, men ack hon ar ju hemma i Sverige.. Just vid det tillfallet sa kande jag en saknad hem och jag ville vara i hennes sits.. men nej nej, denna veckan som kommer skall jag aka pa lyxkryssning och bara njuta av att leva som amerikan. Plus att jag skall ta hand om barnne.. men skit samma, jag ar ju har for att jobba och en kryssning pa det ar ju helt underbart.. haha.

Jag lovar pa hedersord att jag skall ta massor av kort pa fartyget, inte for att gora er avis, bara for att det ar kul att ha och kunna visa att jag har vart och att jag aldrig kommer att glomma min underbara resa till USA... haha.

Jag hoppas verkligen att ni har det bra hemma och som jag alltid sager pa bloggen, jag saknar er..

MASSA pussar..


Malin Backner

ps idag har barbara vanner pa besok sa jag har blivit utkastad fran mitt rum.. vilket ar helt okej for mig.. haha.. sitter vid datorn med jatte vark i aceln och har ingen anning om vad jag har gjort.. vi tror att det ar min muskel som vill leka lite med mig, men far se om det blir varre imorgon, vilket jag verkligen inte hoppas pa...
nee, nu skall jag satta mig framfor tvn och titta pa 27 dresses.. haha.

massa pussar..;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0