kandisar i USA

haha.. ojoj.. ni som alskar greys anatomi kommer formodligen inte att tro detta... haha Men jag har kort pa Mc dreamys hus.. haha.. Han bor har i Maine. Haha.. jag har sett hans hus hans bil, allt forutom honom.. haha
Vi bor ca en minut med bil ifran deras hus. Vem vet, hans tvillingar e formodligen hemma.. naw.. e inte de coolt... om ni inte tror mig kan ni alltid goggla det pa internet.. haha

Bilden nedan e hans hus.. de e faktiskt ganska coolt.. haha.. det tycker jag iallfall.. haha

aja.. iallfall.. Idag har det varit uppehall och sol.. mycket trevligt. sa vi passade pa att ta en farja runt maine. Fargan tog ca 1 timma och 45 minuter. Vilket ar valdigt lange eftersom barnen blev myvket uttrakade.. haha det hela slutade med att de hade atit tre chips pasar. (sma pasar) choklad, drickor och lite smatt och gott.. haha. Efter fargan stannade vi till pa en pubb dar barbara och Billy tog en drink.. haha.. sj hade jag en cola.. lika gott..


ps.. dom byxorna jag har pa mig har jag precis kopt.. dom var jatte bekvama att promenera i.. love it..
Sa efter att vi vart ivag pa varan tur kom vi hem och jag tog en dusch samt lekte med barnen. Efter det akte vi ivag for att ata pa en resturang. Pa resturangen traffade vi Billys foraldrar och det hela slutade med att jag tog hand om barnen, tog dom till toaletten osv.. medans barbara satt precis brevid och gjorde ingenting.. haha jag kande mig inte sa sallskaplig som jag brukar vara.. Det kan bero pa att Booh vaknar upp klockan sex pa morgonen och vacker mig.. hmmm.. Jag e ingen morgon manniska.. uach..

Dagen har varit sadar tills jag lagt barnen till sangs.. Det var forsta gangen jag nagonsin har kannt mig tacksam for allt jag har gjort for barnen. Emma ar ett barn som har egen vilja och e ganska kaxig.. nar jag lade henne till sangs sa sade hon I love you. Jag har aldrig kannt en sadan narhet pa lange.. OO jag ryser bara att skriva det pa bloggen.. naw.. oo jag e lycklig...
Det e svart att gora saker med barnen om man inte vet vad som finns att gora omkring.. allt e mycket enklare om vi e hemma. Jag vet vart allt ar och hur det ser ut omkring oss. Sa idag tog jag barnen och gick till stranden for att flyga drake.. Jag lyckades fa upp en drake i luften, den andra far jag jobba med imorgon.. haha..

aja nu orkar jag inte skriva mer.. haha..
Som jag alltid skriver samt att jag verkligen menar det. Saknar er..

Kram


Malin Backner

Kommentarer
Postat av: Emma här hemma

fyndigt nick jag har där uppe va :D ville bara säga: Hoppas att du har det bra, my love, jag saknar dig!

2008-08-06 @ 17:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0