Maine!

Jag ar hemma i Sverige. Hahaha, har i Maine ar nastan allt som i Sverige. Oceans och stranden samt husen. Om ni nagon gang har varit i smogen, tank er att jag nastan forvecklar smogen med usa.. haha.. nee forutom alla husbilar samt alla hummerdynor som ligger i havet.. haha. Jag skamtar inte, det enda man ser i havet ar hummer fallor.. haah.. sjukt coolt.. haha

Resan hit gick sadar.. VI satt i bilen i over sju timmat. Ganska langtrakigt, men jag ville inte klaga sa istallet satt jag och forsokte se glad ut.. haha. Pa vagen stannade vi pa Wendies typ Mc donalds och at. Darefter stannade vi for att kopa mer godis samt kopa kaffe. haha. Nar vi kom till maine hade Barbaras vanner kopt tva pizzor som vi nastan kakade upp.. uach.. kanner mig fet haha. Jag kanske inte borde skriva detta, men jag har gatt upp tre kilo under min resa i USA. haha..kan ni taka er mig har  i tva manader till, jag skulle ga upp nio kilo pa tre manader.. oh my god.. haha.



sa har ser varat hus ut. I detta hus som ligger ca en meter i fran havet skall vi bo i under en vecka.. haha. det ser ganska trakigt ut, men det ar faktiskt ganska fint.. Jag kanske borde namna utsikten som vi har ifran huset.. hmm.. jag kanske borde lagga ut ett kort pa utsikten... hmm om jag gor det sa tror jag nog nagra hemma blir lite avis.. hmm.. haha.... Men jag ar snall och lagger upp ett kort pa utsikten. Jag borde kanske namna att den bryggan aven ar varan.. hmm.. haha



hmm e inte det snyggt.. haha.. skall ta ett dopp fran den bryhhan ngn dag under veckan.. mums.. kan knappt vanta.. men om ni kanner mig, jag e en badkruka,.. haha.. iallfall nar det kommer till forsta doppet.. haha.



har e lilla jag i Maine.. haha kanske inte det snyggaste kortet... men skit samma.. jag orkar inte langre bry mig om hur jag ser ut nar jag e med barnen.. jag leker ju med dom och blir smutsig.. haha...

pa kortet nedan ser vi de sota sma barnen som jag har hand om.. ibland e dom snalla och ibland e dom bitchiga.. haha.. Speciellt Emma.. hon tror att allt hon sager stammer och vi andra har fel.. oo man blir frustrerad.. haha.. sedan har vi sota lilla bo som jag tror borjar att tycka om mig.. hon e snall och visar att hin tycker om mig. oo hon sager saker som ar saaa sota.. Men hon e lite gnallig.. eller snarare hon gnaller hela tiden..haha..



naw...haha..

aja... nu vet jag inte riktigt vad jag skall skriva.. barnen ligger och sover och jag skall snart ta och ata glass.. mums.. haha.. sa natti natti..

saknar er..

Malin Backner


Kommentarer
Postat av: Emma

Det där ser inte helt fel ut. Speciellt inte om man jämför med regnet och de 15 grader vi har här hemma idag :P

2008-08-04 @ 10:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0