New York..

Aterigen har jag vart och besok det stora applet..
Denna gagen vandrade jag helt ensam pa gatorna, vilket kandes valdigt tryggt.. Tills en man (acklig och jatte gammal man) folde efter mig ca 15 kvarteer.. han var exakt en meter ifran mig hela tiden.. uach.. slutade med att jag stannade upp och tittade bakat hela tiden och darefter gick han framfor mig och fortsatte ga.. ( jag beslutade mig att gora det nar det var mycket folk omkring mig). Det ar faktiskt inte sa roligt att ga helt ensam nar folk pa gatorna visslar at en och sager massa saker till en.. det e faktiskt inte sa roligt som man kan tanka sig.. uach.. alla man e skabbiga.. (kanske inte alla, men dom som bor i ny)

Idag tog jag en tripp dowtown och besokte frihetsgudinnan.. Jag orkade inte stalla mig i kon for att betalla och sta precis framfor den, sa jag beslutade mig for att sta pa kajen och ta kort.. herre gud vad jag kande for att hoppa i havet for att svalka av mig.. men hmm? haha.. jag beslutade mig for att inte gora det.. haha.
Bakom mig pa bilden kan ni se frihetsgudinnan.. liten figur, men seriost, hon ar liten...





Darefter tog jag min langa promenad genom staden.. herre gud vad mina fotter varker for tllfallet, men skit samma jag hade en underbar tid ensam och jag angrar inte ett enda steg jag tog..
oo holl pa att glomma, idag shoppade jag aven ett par skit snygga Puma skor samt en liten troja som slutar precis nedanfor bysten.. Jag e jatte nojd med min dag och kommer inte sluta skriva det.. haha..

Jag har aven vart och handlat fodelsedagspresent till lillen som bor i huset.... haha.. sa jag gick in i MNM butiken och shoppade en nalle samt lite godis.. Darefter gick jag inte i Toysrus och handlade ett puzzel.. mycket trevligt.. haha..
Den butiken ar sa stor att dom har satt in ett parishjul.. haha.. sjukt men roligt.. haha.
I MNM butiken ser man massor av ror med massor av farger.. dessa ror innehaller godis.. mums.. naturligtvis e jag ett godis monster sa jag kopte nagra..
Pa bilden ser ni en liten del av godiset.. tank er att det finns fyra mer vaggar med godis.. haha.. muuummmsss....



ser inte det gott ut.. haha..

Nee nu skall jag upp och lagga mig.. holler pa att somna framfor datorn.. haha..
massa pussar...
snart aker jag pa lyxkryssning sa ni kommer inte hora ngt av mig pa nagra dagar..
men som jag alltid sager, jag har min svenska mobil har nere.. haha..
massa pussar



Malin Backner


Kommentarer
Postat av: emma

när åker du, hur vill du ha klänningslänkarna? men det är kasnke sent nu:P

2008-08-27 @ 15:55:19
Postat av: Anonym

du vet att du kan shoppa online.. haha.. nice... men ge mig lankarna via mailen sa kollar jag i butikerna ngn dag.. maste anda aka till kopcentret ngn dag i veckan.. haha.. var inte sa saker pa att dom har alla klader.. haha.

massa pussar

2008-08-28 @ 02:28:30
Postat av: sanna

Jag älskade NY, jag va där förra veckan. Hur går allt? Själv lever jag livet som au pair i Californien nu :)

2008-08-28 @ 02:37:50
URL: http://sannasiljander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0