Regn regn och regn.

Forst och framst ber jag sa mycket om ursakt att jag inte skrev igar, men det hande sa mycket sa jag inte hann gora nagonting.  Igar regnade det valdigt mycket och vi bestammde oss far att ga pa bio. Olyckligt nog sa nar vi satte oss i bilen sa hade jag glomt att stanga takluckan aa, ni kan sjalv lista ut vad som hade hant.. Hela bilen var blot. Satet och nja man kan saga att hela bilen var en vatten pol.. upss.... barbara var naturligtvis inte sa glad. men jag bad att ga gora iordning allt och stada hel bilen vilket hon uppskattade.. Sa hon forlat mig for mitt misstag.. tack och lov.. Sedan under bilfarden sade hon flera saker till mig som gjorde att jag inte vagade andvanda datorn.. hmm aa nu e de sagt iallfall.

Gardagen var sadar, vi gick pa bio och tittade pa den nya disneyfilmen Walle. Den var sadar.. jag kan saga att det ar ingen film ni skulle vilja spendera pengar pa att se.. hmm.. aa.
Efter filmen akte vi hem och vantade pa att Billy skulle komma med vara hummrar som vi skulle ata till middag.
Nedan ser ni mig och barbara har sjukt roligt med en av hummrarna som vi kokade har hemma. haha..


Hahah.. vi bada undrade varfor jag hade denna minen, men det tog mig cirka 10 minuter for mig att ta tag i hummern och lyfta upp den.. den sprattlade och gjorde allt for att kunna ata upp mig.. haha.. ja va sjukt radd.. haha..
Pa detta kortet ser ni mig innan jag lyckades fanga upp den.. varfor jag garvar ihjal mig var pga att jag slangde ner hummern i vasken eftersom den sprattlade och sprang runt.. saaaa ackligt..


ok.. nog med det roliga.. eftersom jag nastan e uppvuxen pa havet sa vet jag att nagra dar hemma e lite avis pa mig for tillfallet, eftersom jag har atit hummer och sjalv tillagat det har hemma.. haha.. hmm.. haha nu skamtar jag inte, men dessa krabater var sjukt stora.. du skulle bara vilja se deras klor.. vi kunde inte bryta upp dom.. haha..
Efter att vi har atit sa kom vi pa att nasta gang vi ater hummer skall vi ata dom skallade och tillagade hos en riktig kock.. haha..Kan ni takna er att vi hade fem utav dessa i en kastrull..




Nog med hummern.. hmm.. idag har vi vart ivag pa aventyr i Maine. Idag har vi varit i en djurpark.. Precis som kalmardens djurpark fast mycket mycket mycket mycket mindre..haha...
Vi fick se pa bjornar, algar och massor av olika djur.. Om jag skall vara riktigt allvarlig, jag tycker synd om djuren.. deras burar var for sma for dom och de bara vandrade runt och sag skrackslagna ut... naw... jag vet att jag e konstig.. men jag tycker att vi i Sverige behandlar djuren battre an hur dom behandlar dom har. Barbara berattade att dessa djuren ar raddade fran ex skador fran bilar osv.. det ar fel att ha dom instangda.. naw...
Bjornarna var helt underbara.. dom gjorde flera konster mot oss och tittade oss i ogonen.. naw...



Idag e barbara ute och ater med hennes vannina och jag har stannat hemma och lagat mat till barnen.. de bestammde middag och valde macaroni and cheese.. hahha.. jag tycker det ar valdigt gott, men nja kanske inte till middag.. hmm..
det ar en sak jag verkligen kommer tag med hem harifran.. mm.. det e saaa gott.. haha..
Aterigen jag kommer verkligen komma hem overviktig.. haha..  klanten som jag e sa glomde jag mina gympaskor sa jag har inte kunnat ga ut och springa har.. pyhy.. haha.





Imorgon lamnar vi den underbara platsen Maine.. Vi bar oss av till en av barbaras vanners hem och skall tillbringa natten dar.. skall se hur bra det gar med mig och barnen.. jag har ingen anning om hur jag skall ta hand om dom i ngn annan hem.. haha.. aja.. skit samma, allt loser la sig.. haha.

Nu skall jag upp och packa.. jippi vad roligt.. haha..

Just nu vill jag tilbringa en stund till min kara vann Emma Andreasson som fyller ar idag.. Jag e jatte ledsen att jag inte e hemma nar du fyller ar, men du far allt ha en underbar fordelsedag..

GRATTIS EMMA!!!!!!!


Malin Backner

Kommentarer
Postat av: Em

Söt vad du är gullig! Tack så jättemycket för brevet förresten, jag blev både glad och ledsen på samma gång. hihi. jag vill att du ska komma hem så att vi kan prata om en massa saker!!!!!

2008-08-08 @ 23:41:26
URL: http://www.kungem.bloggagratis.se
Postat av: Em

http://kungem.bloggagratis.se/2008/08/09/875790-malin-b/

2008-08-09 @ 19:55:11
URL: http://www.kungem.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0