Roliga, sjuka och helt fantastiska saker i New York City!

Ni kan sjalva tanka vart jag har varit hela dagen.. jag har varit inne i Ny city igen och shoppat.. haha.. ups.. haha. Denna gangen promenerade jag helt ensam och kunde njuta av ensamheten. Jag hade dock ett litet problem, vem skulle ta korten pa mig? haha.. Det hela slutade med att jag borjade fraga manniskor som sag snalla ut. haha. Eller sa var det vissa som kom fram och sade att de kunde ta kort pa mig. haha.. sjukt trevliga manniskor som lever i Amerika.. oo ja, jag ar forsiktig med vem som tar kameran osv..haha.

Jag har antligen kopt en karta over New York.. men fattar nada.. den e sa liten och jag tror nog att jag har kopt fel.. haha.. skit samma jag hittade de jag ville hitta.. haha namligen butikerna.. haha. Idag har jag promenerat pa 5th avenu... det ar gatan med alla mojliga butiker som ex viton, prada trumps building osv... haha.... e ni avis.. haha.

Jag hade naturligvis min kamera i handen under hela dagen, sa jag tog massor av onodiga kort av den underbara staden.. haha. o natulrigvis nagra pa mig med speciella sevardigheter bakom..

Pa den forsta bilden, ser ni vad for hus som ar bakom mig.. haha saaa coolt..



Sedan har jag massor av kort som jag star framfor olika byggnader eller prydnader som finns inne staden.. haha.. det basta av allt var nar jag gick in i Disneys egna butik och kollade runt.. haha jag krockade med bade langben och mimmi.. ahaha de va sa vanliga att jag fick ta kort med dom.. haha sa gulligt.. haha... sedan har vi aven bilder pa de extremt extremt dyra butikerna och de extremt pyntade och valputsade fonter.. namligen prada och Louis Viuton butiken. haha.. coolt.. man kande sig som kung nar man gick in i butiken.. haha.. vagade knappt rora pa nagot... haha..

Pa denna bilden far ni se en av NYC storsta kyrka... den var gigantiskt utanpa, kan ni tanka er hur snyggt det var inne i kyrkan.. haha.. en kungafamilj kan ju gifta sig i denna kyrka.. haha...



det var pa denna gatan nastan allt hande.. haha har promenerat fram och tillbaka... och sett allt mojligt.. haha yeaa...





Ar inte denna staty sjukt snygg.. jag bara alskar den.. haha kan ni tankar er att pa vintern fryser dom ner allt och gor den till en isbana... dvs. Aka skridskor.. haha



kolla hur lycklig jag e over att fa satta mig ner.. haha... damen som tog kortet var jatte undebar och gjorde sa jag skrattade.. naw... haha me like this picture.. yeaa..



hahaha Han kramade mig och skrattade.. hur gulliga e inte dom? haha det kandes som om jag var tre ar.. haha.. gulligt.. haha






Ar inte det snyggt... stora byggnader sma manniskor.. naw.. love the city..



ok, men denna bilden behovs det en beskrivning.. jag tyckte jag horde nagot vasen da jag titta pa andra sidan.. Dar stod han, franken Stain.. haha det var enbart jag som hade kameran beredd och wolla.. han tittade pa mig och gjorde massor av olika miner.. haha .. det basta var att han gjorde tummen upp och gick forbi mig.. Efter att han gatt forbi mig sa borjade det hela.. hans uppgift var att skramma folk som gick pa gatan.. haha vissa sag inte honom och blev vatttskramda.. haha jag kunde verkligan inte halla mig for skratt, sa jag stod pa gatan hukad och bara skrattade.. haha ni var tyvar inte dar, men det var sjukt roligt.. haha....





Jag tyckte att den var cool sa jag tog ett kort.. haha jag sager ju att allt finns i NY.. haha..



Alla ser i filmer att brunnarna ryker och det ar skabbigt i NY.. haha det ar sant.. kolla in denna.. haha.. jag lovar det ar ett riktigt kort.. haha.




Den sista bilden som ni kommer att fa se idag ar en bild som visar att jag ar i Ny... dessa bilarna ar overallt och gar verkligen ine att missa.. haha... borjar faktiskt att hata fargen gul.. haha




sa.. detta var bilder fran dagen.. det ar en sak till som jag vill visa er, jag vet inte om det fungerar, men jag spelade in nagra killar som dansade pa gatan.. jag tanker visa en film som jag tycker ar sjukt bra.. dom hade grym musik och dom hade valtranade kroppar.. haha mums.. haha

det fungerade inte.. sa ni far noja er med att killarna var grymt bra dansare.. haha... yeahii... haha
aja iallfall nu skall jag allt ta och beratta om gardagen.. haha
Igar hamtade J.p mig klockan elva och vi akte hem till honom. Det hela slutade med att vi bada sommnade i soffan och att han korde hem mig runt tre tiden. haha. yeaaa.. haha.

Det var allt.. haha... 
Hoppas ni har njutit av bilderna och att ni alla saknar mig dar hemma... haha.. imorgon blir de formodligen NY eller the beach,.. allt beror pa vadret..haah.. yeaa..

puss puss..

Kommentarer
Postat av: Hugo

Jag tycker han i grön tröja i trappan var rolig, sjuk och helt fantastisk :)

2008-08-05 @ 23:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0