Hur skall jag ta mig till?

Kan ni tanka er vilka tva dgr jag har haft.. Forst och framst ber jag sa mycket om ursakt att jag inte skrev ett inlagg pa bloggen, men jag hade verkligen inte tid. Pa vag fran maine stannade vi hos en av barbaras vanners hus. Ann  som bor i huset med sin man och sin son har jag traffat innan, fast da var dom har hemma.  Ni som laser bloggen vet mycket val att jag ar i usa for att jobba som Nanny,  men det jobbet kan inebara mycket slit och mycket forvirringar.

Jag skall ta och beratta for er vad som gor mitt liv valdigt jobbigt for tillfallet. Det kanns som om barbara inte behover mig, att hon klarar sig sjalv med barnen. Nar vi ar med varandra sa kanns det som om hon tittar konstigt pa mig, ni vet den blicken gor nagonting, hitta pa nagonting.. Det ar banne med inte sa latt nar hon star vid mig.. Det ar ju hennes barn, jag vet inte riktigt hur hon har uppfostrat dom, om dom far ta en extra glasspinne eller inte.. hmm.

Nu kommer vi till det jobbiga. Nar dom har frammat i huset sa vill barnen naturligtvis vara med besokarna och leka med dom, vad skall jag gora? jag kan ju inte precis slita dom ifran varandra och saga. Kom nu skall vi leka.. hmm..
Det som mest vart underligt for mig ar nar vi ar i nagon annans hus och skall sova over dar. Jag vet inte vad barnen far gora i huset, hoppa omkring, leka ata osv.. det ar det som har fastnat i mitt huvud. Jag har barn som jag inte vet hur jag skall uppfostra dom.. hmm..Jag har nu bestammt mig for att saga ifran och vara bestammd. Dessa barnen e lite bortskamda med allt, de kan grata till nastan allting.. men icke sade nicke.. nu kommer elaka malin fram.. akta er.. haha.

Resan hem tog ca sex timmar. Under dessa sex timmar satt jag stilla och bara funderade pa framtiden men samtidigt vad jag skall  gora for att fa sa bra levnad har under min sista manad i usa. Caroline kommer pa besok denna veckan och vi skall besoka massor av olika stader osv.. mycket mysigt.. kan knappt vanta.. haha.
Ungefar fem dagar efter caroline vart har aker vi pa kryssning till kanada.. efter det har jag enbart tva veckor kvar i usa.. haha.. oo jag aker snart hem.. naw..

Jag ar riktigt avis pa mina foraldrar och hela min slackt for tillfallet.. de har kraftskiva ute pa sunneskar och den helgen alskar jag.. Jag alskar att skala rakor och ata dom med vitt brod och majonas.. naw.. jag vill ocksa vara med.. Jag vill ocksa dansa med mina slaktingar och bara ha roligt.. haha.. jag far la vanta tills nasta ar.. haha.. hoppas jag ar hemma da, annars skall jag se till att vara det.

Sa, nu sitter jag har vid datorn och gor nada.. Imorgon skall barbara ha besok av vanner och hon sade att jag fick gora precis vad jag ville.. dvs ga och shoppa och bara slappna av.. jag har antligen hittat ett stalle dar dom gor bagels.. sa imorgon bitti skall jag ata det.. mums.. haha

booh kom precis ned och kunde inte sova, just nu springer hon runt pa overvaningen.. hmm detta ar ett underligt barn.. barbara e pa overvaningen och jag har nere.. hmm.. aja skit samma.. natti natti..

oo emma.. tack sa jatte mycket for att du valde att skriva till mig pa din blogg.. naw.. jag har skrivit ett inlagg som du bara kommer att alska..

puss puss


Malin Backner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0