Washington with my sis!

Ojoj, vilken vecka.. Antligen har man kunnat prata svenska pa heltid. haha. Som ni alla kanske vet sa har min syster vart pa besok... nice.

Under veckan har vi shoppat och pratat och akt ivag med bilen pa olika aventyr, men jag skall absolut inte glomma att vi aven har passat barnen.. haha.
Under hennes visstelse har vi passat pa att aka till Washington DC. Den stande ar mycket vacker och jag varmt rekomenderar den om du skall besoka USA ngn gang under din livstid.

Jag kommer att ladda upp nagra bilder har pa bloggen, men vi har tagit sa manga sa jag har inte tid att lagga upp alla kort.. haha. Men for er som har facebook sa har jag laddat upp nagra bilder.. nice.

Vi hade lite otur med vadret under varan vistelse i DC, men skit i det, vi ar ju i usa.. haha. Upp med paraplyt och promenera. aha. Herre gud, jag vet inte rikgit hur jag skall kunna sammanfatta en hel vecka pa ett papper.
Vad finns det att saga, vi shoppade preomenerade till Vita huset, tyvar sa motte vi inte George Buch, men vad gor det. haha. Pa vagen motte vi en amerikan som kopte en kopp cafe pa starbucks, men vi tog med den och gick darifran.. haha han sade att han hade traffat de fyra senaste presidenterna och att hans fru jobbade inom FBI.. haha.. hmm skall man tro pa vad han sager.. NEJ.

Forsta dagen gick vi till ett stort kopcenter som visade sig vara fem vaningshus vilket betyder gigantiskt..haha.. fanns allt mellan himmel och jord.. Om du tanker dig New Yrok i ett mindre format.. haha.
Vi hade kul att promenera i olika butiker, vissa butiksbitraden beter sig underligt.. de tror sig sa mycket.. tittar alltid pa vad man har pa sig osv... iofs sa kommer vi in i butiken och har pa oss kort kort nar det sporegnar ute.. men vada, det ar varmt ute.. haha.. aja.. vi e ju turister, vi kommer ju aldrig att se dom igen.. haha mohaha.


Efter washington besokte vi New York.. Ni kan ju gissa vad vi gjorde dar, vi gick absolut inte in i nagra butiker.. vi enbart promenerade och pratade med varandra.. hmm..


Vi hade sa sjukt roligt under de fyra dagar vi var ute och utforskade usa.. det kandes jatte bra att ha nagon sa nara brevid mig hela tiden.. plus att kunna prata svenska.. haha.

Hemma i huset sa alskade barnen carro barro meter. Hon ar en sjukt rolig person som alskar barn.. det ser man direkt nar hon kommer i kontakt med barn, villket gor allt mycket roligare.
Det ar lite synd att hon behovde aka hem, men det ar ett maste och jag amste aterga till mitt vanliga jobb helt ensam.. haha.
Det ar exakt sex timmarsedan carro akte harifran och jag hoppas verkligen att hon e lugn pa flyget.. Skulle vilja vara i hennes sits och kunna traffa alla nara och kara... men nej, jag trivs bra har och kommer stanna tills mitt flyg aker... naw.. hehe.

tanker lagga upp nagra bilder fran carros resa hit till mig.. hoppas ni njuter lika mycket som jag under tiden som ni tar er tid att titta pa korten.. love this pictures..




Huset bakon ar Vita huset.. haha e det inte sjukt snyggt kort.. meee love.. haha


haha.. om ni vill se mer kort far ni kontakta mig mailen, for nu har jag suttit har i en timma och laddat upp kort pa bloggen..
Nee nu skall jag ga upp pa mitt rum och slappa.. skall ha hand om barnen i poolen imorgon.. saknar er dar hemma...
love ya.

Malin Backner

Kommentarer
Postat av: Amina

åå vad härligt!



Är ni bara här på semester...?

2008-08-27 @ 04:22:04
URL: http://aminatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0