Antligen hemma!

Ojoj vilken vecka... Jag som har skrytit om att vi har haft fint vader och gud va USA ar bra.. shit, ja har sa fel.. haha... denna veckan har jag varit och campat i Aligani ca 6 timmars bilfard fran New Jersey. Det var inte sa roligt som jag trode det skulle bli! Det regnade hela veckan och blaste upp till stormvindar plus att vi hade aska och blixt bade pa natten och pa dagen. haha.

Min uppgift under campingen var att ha hand om barnen vilket inte var sa latt, Tims familj ville naturligtvis bara vara med barnen vilket gav mig ingen chans att ta hand om min uppgift.. sa allt jag gjorde under veckan var att tag med barnen pa toaletten och natta dom klockan atta pa kvallen... Vilken inte var sa roligt eftersom jag fick sitta i stugan helt ensam eftersom barnen inte kan sova ensamna pga att de kan borja grata osv.. yeappi... har ser ni hur varan stuga sag ut.. haha







De fyra forsta dagarna pratade jag knappt med nagon. Det kandes som om ingen trivdes och allat kandes obekvamt, speciellt eftersom jag ar en ny person som kommer fran sverige och forsoker ta hand om barnen.. Im the Nanny.
Allt borjade sa smaningom sakta ner och alla borjar tycka om mig.. yeaa... De pratat och sade flera ganger att jag var talare och att de aldrig kan prata sa bra svenska som jag kan prata engelska.. haha..

Inte nog att jag hade en skit vecka sa fungerade inte mina mobiler i skogen, sa ingen att prata med och ingen att kontakta.. haha.. Jag forskte sa ofta som mojligt hanga med till lilla staden for att mottaga mina sms.. haa... sjukt men det kandes underbart att fa kontakt pa min mobil.. haha..

Jag har lart mig att dela badrum och toalett med framande manniskor.. jatte ackligt men lat ga for denna gangen.. haha. Sedan har jag lite smatt lart mig att sma djur ar ingen fara, de kan inte skada mig.. haha men jag har fortfarande fobin for spindlar.. haha.
Under dagarna da de har varit bra vader att kunna sta utomhus utan att bli blot sa har vi spelat  can Jam. Det ar ett frispispel.. sjukt roligt och sjukt underhallande.. haha... nar dom tog fram det spelet visade det sig att jag har talang... hahah alla ville att jag skulle vara med i deras lag.. haha.. ja sager ju det, svenska tjejer ar nagot att ha.. haha...






pa bilden ser ni tva killar som spelar can Jam.. Han som star snett har precis kastat och forsoker att na den andra svarta burken som star en bilt bort.. haha dessa killarna omgicks jag med de tva sista dagarna.. helt underbara.. haha.. vi akte ut med deras roddbat och pratade.. mohaha..

Under kvallarna slog vi alla ihopp oss och hade middag.. Gud vad god mat vi hade med tanken pa att vi campade.. haha alla hus hade en dag var och bjod pa vad de hade att erbjuda.. mums.... jag fick bland annat smaka pa flera olika desserter och mat som ibland smakade blaa.. haha...

det var faktiskt ganska mysigt att sitta runt brasan som vi hade varje kvall... varmt och gosigt.. haha



Under dagarna sa forsokte vi alla vara aktiva och spendera tiden vi hade utan regn.. en dag akte vi till thunder rocks dar enorma berg var pa ett och samma falt.. haha jag forsokte klatra upp pa nagra berg, men jag lycklades inte sa bra.. haha vissa hade talang, men jag var tyvar inte en utav dom.. haha



Inte sa snygg bild, men jag hade pa mig mina klattrar skor och forsokte se campig ut.. haha.. lyckat eller inte?
Jag vet inte om du som laser min blogg vet hur det ser ut har i usa nar det aksar och blixtrar.. men jag lyckades efter ca tre timmars sittande pa en bank och fanga ett kort da blixten slog ner och belyste hela himmlen.. jag ar jatte stolt over kortet och jag hoppas ni kan njuta av den lika mycket som jag gor.. haha


Vi har aven fatt se ett riktigt djur som lever i skogen.. haha det var bara varan familj som lyckades tag kort pa den efterfragade bjornen som springer omkring i campingen.. hahah jag vet inte om ni ser sa bra, men det ar en riktig bjorn.. haha



coolt haha.. yeaa.. hur manga har sett en rikig bjorn i skogen... aja, mors lilla olle kanske, men inte jag.. haha

Jag forsoker sammafatta en hel vecka pa ett papper, hoppas jag lyckas fanga eran uppmarksamhet.. haha.. just nu sitter jag har och mar inte sa bra, har sprangande huvudvark och mar inte sa bra.. blaa blaa...
Imorgon aker tjejerna och tim till baseball match och jag o barbara ar ensamna hemma... far se vad jag skall hitta pa.. har lust att slosa pengar pa nagonting som ex klader.. haha... men som jag sade far se vad jag hittar pa.. haha

Om jag kommer pa nagot mer under veckan som gatt sa skriver jag det i mitt naste inlagg.. haha
som jag sade innan.. saknar er sa mycket...

massa pussar..
love Malin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0