Out I go!

Ok.... jag har under ca tva veckors gang funderat pa om jag verkligen behovs i detta hem. Men precis for ca tva minutersedan kom barbara fram till mig och sade att vi skulle diskutera och planera vad jag ska gora med barnen.
For er som inte vet sa finns det ingenting att gora har i omradet.. Allt bestar enbart av skog och mark. Yeappi. inte sa roligt jag vet. Jag forsoker att dra med barnen ut och gora nagonting, men hon tillater inte det.. Hon tycker att dom trivs mycket battre hemma an borta.. Aja, alla har sina asikter.

Jag har antligen funnit  mitt ratta jag har i USA. Jag har antligen borjat vara aktiv, dvs. Jag gar ut och springer varje kvall. Jag skall forsoka gora de aven pa morgonen, men ett steg i taget. Jag borjar att rpinga runt atta tiden och kommer hem en timma senare. Under den timman hinner solen samt alla moln komma och det blir svart... Nu menar jag inte ljust utan svart.. haha
Med tanken pa att vi lever i vildmarken sa kan ni gissa vad for djur jag alltid moter nar jag ar ute och springer.. Som idag holl jag pa att springa pa ett radjur.. Han/hon var ca en meter ifran mig innan vi fick syn pa varandra. Naturligtvis fick radjuret spratt och sprang runt i cirklar och kan ni tanka er mitt lilla hjarta och min radsla mot radjuret.. herre gud, trode jag skulle do.. hahaha... Som tur var ser ni att jag skriver och det menas att jag fortfarande lever.. haha,

Idag har barnen och pappan varit ivag pa baseball match och jag o barbara vart ensamna hemma. Barbara har vart sjuk och lyckats dra pa mig sjukdomen. Sa nu e jag snuvig och gar pa alvedoner dagligen.. inte bra jag vet. Sa nar jag e ensam och inte har nagonting att gora alskar jag att shoppa. Vilket slutade formodligen med feber.. haha.. skit samma.
Jag var beslutsam att hitta ett kopcenter som jag och caroline var pa forra aret, allt slutade med att jag korde vilse och vande mot mitt riktiga kopcenter som jag alltid gar till.. haha. Dar hittade jag min troja som jag alltid har velat ha, som jag flera ganger om forsokt att kopa. Men oj, idag var det rea pa den och gissa vad jag gjorde. Jag tog fram planboken och kopte trojan.. haha yeaa...  det ar en tuptop med en blomma pa. Med tanken pa att jag precis har varit ute och sprungit sa har jag ingen ork att ta kort pa den, men ni far se den en annan dag. haha.

Oh my god vad allt ar billigt har i usa. Om man skall kopa en system kamera hemma i sverige gar det pa ca dubbelt sa mycket som att kopa den har i usa.. haha.. Har varit och kollat pa kamera till pappa.. yeaa.. ja har hittat den perfekta och underbaraste kameran ever.. haha yeaa.

Hoppas ni har det bra dar hemma i det underbara vadret, nu e jag verkligen avis pa er alla... det skulle inte forvana mig om ni e bruna och fina medans min farg flagnar bort fram min kropp.. haha..

saknar er,..

puss och love...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0