ankomsten

Detta medelandet ar lite konstigt, eftersom jag inte har nagon svensk skriv satt.. men hoppas ni forstar.
Flygresan gick jatte bra, fick manga att prata med mig under resans gang. Fick bland annat en amerikans mail adress haha... vet ej hur gammal han ar. hehe.

Tro det eller ej, jag lyckades ta mig hela vagen hit och igenom tullens elaka manniskor. Vad gor du har, varfor skall du vara har i exakt tre manader osv.. usch.. men jag log och skrattade mig igenom hela tullen.. ibland hjalper det att bara vara trevlig och att se lycklig ut.
Alla mina vaskor kom fram som dom skulle, tack och lov. Under tiden jag vantade pa vaskorna hor man enbart ett ljud, miss, mam, miss, mam mam mam.. o naturligt vis sa pratar dom med mig.. hur skulle jag veta att dom pratade med mig nar vi hemma i sverige sager ooohhhh ursakta.. hehe men iallfall sa ar alla har jatte trevliga.

Visst hade jag en bild i huvudet om hur granskapet och huset skulle se ut. Men det ar battre an forvantan. Herre gud vad stort det ar har. hehe. Ni skulle bara fa syn pa deras pool. Jag sager bara ett ord. OMG... jag hoppas ni alla ar avis.. haha.. ni skall fa se bilder en annan dag.. haha ni kommer inte tro era ogon.

For er som vill folja mina dagar i Usa ar valkomna att besoka denna sidan fler ganger. antingen om ni skriver en komentar eller att ni enbart skickar ett meddelande via mail osv. ni vet ju hur sadanna saker fungerar.. haha

by the way.. I have already take a swim in the pool.. yea.... ursakta mig, men det ar faktiskt 25 grader har.. haha pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skulle vi vara avundsjuka Malin!? Här hemma kunde jag gå i linne i hela fem minuter idag!! Haha, saknar dig redan älskling, hoppas du har det underbart! <3<3<3

2008-06-29 @ 01:52:52
URL: http://www.kungem.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0