Dag 1 Oh my gooood

Hahah.. om denna dagen har varit helt sjuk sa skulle jag instamma. Jag vaknade omrking kl fem i morse klarvaken.. herre gud vad jobbigt det var.. lag i sangen och gjorde nada.. sjukt trakigt.. skulle ta en promenad runt omradet, men jag visste inte om huset var larmat eller ngt.. haha... kul... hehe.... iallfall.. jag gick och la mig i soffan fullt pakladd och rakade sommna... hehe... ups..

Hahah... som ni alla f;rmodligen vet sa har jag ju korkort har i usa.. hhaha problemet med detta ar att de enbart har automat vaxlar.. JAG HAR ALDRIG KORT EN AUTOMAT FORRUT... hahah... yeaa... Barbara said i was a good driver.. och jag hoppas hon sa sanning.. haha... men men.. de va skit roligt.. deras pedalder ar anorlunda.. men som sagt I get use to it..

Idag har vi varit pa bio.. the panda.. ja tror inte den har haft premiar i sverige an, men om ni kanner for att skratta lite, snalla titta pa den.. haha... ni kommer inte sluta att skratta... hehe..

Vi har naturligt vis inte bara vart pa bio, utan aven legat och solat och badat i poolen hela dagen.. tills molnen kom in och forsokte dranka oss med dess regn.. hehe.. men lite regn skadar inte.. hehe.. Det kommer fortfarande nagra svenska ord ur min mun, men dom har foreseende till det.. hehe.. konstigt nog sa sager jag svenska ord, men nar jag sitter och tanker nu far min hjarna fram alla engelska ord som mina hander oversatter till svenska.. haha.. sjukt..

Saknar er dar hemma.... hoppas ni har de bra utan mig.. hehe.. just nu har jag nattat barnene och barbara and tim are out for dinner.. hehe... hoppas dom tyckte att jag skotte det bra.. hehe..
Ok, nu har jag markt att jag skriver typ "haha" i alla meningar, skall sluta gora det, men det ar lite svart.. hehe..

Hor garna av er.. massa pussar.... Love you all....and miss you... you are soon going to get som pictures.. yeaa... I know you cant wait, but you have to.. hehe

kiss and good night....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0