mohahah dagen innan stormen

Herre gud va harligt det ar att prata svenska med nagon.. hehe.. for idag har jag pratat med Linnea.. hehe.. O ja kan knappt vanta tills de blir fredag.. vi ska namligen in till NY och traffa varandra. det ar inte vilken dag som hellst, utan det e 4 juli.. deras nationaldag.. herre gud, caroline om du laser detta, jag kommer att fa se riktiga fyverkerier iar igen.. hehe...
Ps. Skall forsoka att ta kort... hehe..

idag har vi inte gjort nagonting.. Pa morgonen fastnade vi alla i poolen och simmade och lekte.. det e saaa varmt.. Efter tolv tiden harvi har vart inne i huset hela dagen.. pga aska och blixt... men tur som var sa akte den forbi. Hela helgen har dom pratat om denna storm som kommer in mot land, vi horde den, men vi sag den aldrig, tack och lov.

hehe.. nu sitter jag har vid datorn med en kopp te och slappnar av. bada barnen ar i sangen och sover..
Allt kanns jatte bra, jag angrar inte att jag akte hit till dom. Dom ar helt underbara. barnen vill att ja ocksa skall natta dom vilket kanns trygt for mig, dvs. att de tillater mig att vara i deras liv.. dom ar sa sota.. ni skall snart fa se dom.. naw...

Om ni har last det som jag skrev forsta dagen att det var ett radjur pa grasmattan.. haha nu har den flyttat sig igen, till andra sidan av grasmattan.. och den ar jatte stor. Det enda som e kvar av djuret ar dess revben.. uach.. hehe

Idag har vi pratat om schemat, hur jag skall jobba, nar ja far betalt osv... hehe ja jobbar fem ddr i veckan och e ledig tva.. ja far sjalv bestamma dom.. hehe.. ncie.. hehe

Nu e klockan 22.20 pa kvallen och ska ska ga o lagga mig.. innan ja nannar ska ja titta pa desperata hemmafruar.. hehe.. nice...

Natti natti noodels.. hehe.

puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Så kul att prata med dig! Fick ju inte riktigt sagt hejdå.... då är ju riktigt brun måste jag säga, appropå inget! =) Hälsa alla i huset!

Puss på dig! (du är stark!)

2008-07-01 @ 22:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0