11 September!

Oojojoj vilken dag.. har haft booh hela dagen och forsokt att leka med henne utan att fa fram tarar utav henne. Lyckades valdigt bra och ar jatte nojd med dagen. Egentligen sa borjade inte min dag sa jatte bra. Booh ville inte ata sin frukost, sa istallet satte vi oss framfor tvn en stund. Nar jag satte pa tvn sa visade dom attacken mot world trade center samt att dom roppade ut alla manniskors namn som miste sitt liv under den dagen. jatte ledsamt.. jag markte inte av en tyst minut i usa.. men jag tror nog de hade en i NY runt eftermiddagen.

Snart kommer jag hem! haha,
imorgon ar barnen i skolan hela dagen och jag har sovmorgon. Imorgon passar jag pa att vara med barbara en sista stund och skall hanga med henne och prova ut en ny bil som hon har kollat in ett bra tag. Sedan skall jag forsoka ta mig till en frisor salong och fixa till haret.. hah vill ju vara snygg nar jag kommer hem! vill ju inte se ut som en sjukling..hahah..

Massa pussar..


Saknar er alla.

Malin Backner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0