Ensam hemma!

Just nu sitter jag i soffan och slappar helt for mig sjalv. Har idag antligen borjat packa ( nja, jag borjade vika kladerna igar kvall) men aja. jag far inte plats med alla klader i vaskorna.. hm? hur skall jag ta mig till. Jag ar 100 procent saker pa att det blir overvikt.. haha.. aja, skit samma. Huvudsaken ar att jag far med mig vaskorna hem!

Ojoj, enbart tva dagar kvar innan jag kommer hem! Hoppas ni alla e forberedda pa att se lilla malin ga pa gatorna hemma i goteborg. Gud vad jag har hemlangtan.. Men imorgon ar barnen i skolan  och jag skall ga pa spa och bli snygg innan jag kommer hem! yeaa.. och senare pa kvallen blir det resturang..haha.. vilken dag det kommer att bli!

Ojoj saknar er alla.


Massa pussar


Malin Backner

Kommentarer
Postat av: Emma

Snaaaaaaaaaart :)

2008-09-19 @ 08:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0