HJALP!

Hjalp!, vi har idag pratat om min flygresa och jag har borjat bli flygradd..! har fatt tillbaka kanslan som jag hade innan jag kom hit! herre gud, tank om planet krachar eller varfor inte krockar in i ett annat plan!

Jag maste erkanna att jag har haft en underbar vistelse och jag kommer aldrig att glomma det. Barnen ar underbara och jag bara alskar att vara nara dom. Men samtidigt maste man slappa taget och aka hem! Jag har kommit pa varldens basta lat som jag enbart tror att mina slaktingar fattar, men jag kommer skriva den nedan.. Ps detta ar en snappsvisa. ( denna laten ar aven skriven till min syster, eftersom hon gjorde exakt likadan resan som jag gjort fast forra aret)

Det gar lika bra att sluta dromma, det gar at helvete iallfall, men om man drommer om Paris hamnar man pa nagot vis Likt forbannat i USA!

Tycker den laten ar sa bra och det stammer faktiskt.. haha! Farlat for er som inte riktigt forstod vad jag menar, men jag kan ngn dag forklara for er! haha..

Nee, nu maste jag upp och packa har iofs fatt morgondagen ledig, men det ar bast att fa allt gjort och sedan kunna vara med la familja de sista dagarna jag har med dom!
Kommer verkligen att sakna dom.. sakna stunderna att sitta i soffan och inte ha nagra barn osv.. later valdigt elakt, men det har vart valdigt mysigt..

Massa pussar


Malin Backner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0