I'm back on track..!

Ojoj, om ni aldrig har vart pa ett kryssningsfartyg sa tycker jag att varje manniska ngn gang i livet skall ta chansen att aka ivag. Har vart borta i fem dagar och nja, jag kan redan nu saga att det rackte med dessa fem dagar.. Man har alltid folk omkring sig och man ar aldrig ensam.  Nu var jag iofs dar med familjen och dom ar helt underbara. Kan ni taka er att de bjod mig pa denna resan.. herre gud.. haha.. jag e sa tacksam.



det hela borjade med att vi fick upp pa torsdags morgon for att lite senare pa dagen ta bilen till Ny city.
Vi hade forvantat oss en liten ko och att folk redan var pa fartyget, men icke sade nicke, det tog oss ca en timma tills vi satte varan for pa fartyget.. haha.
Baten lamnade hammnen vid femtiden, pa bilden ovan kan du se mig precis utanfor Ny city, vi e pa g att passera firhetsgudinnan.. yeaa.. har aven fler kort pa det.. haha..
Det finns jatte trevliga manniskor pa fartyget som garna vill hjalpa mig med att tag ett kort.. haha.. vilket ibland inte blir sa bra, men jag har iallfall ngt kort  i kameran.. haha..

Pa fartyget visade det sig att manten var gratis samt dricka ( cola, fanta osv) hmm? jag har sakert gatt upp nagra kilo igen efter denna resan.. haha.. hmm?
 
Som ni ser sa har jag en bro i bakgrunden da kaptenen pa fartyget sade att alla skulle skrika, eftersom trafiken ovan kunde hora oss, eftersom jag var en turist sa naturligtvis skrek jag halsen ur mig.. haha..

Jag hade mina stunder da jag verkligen trode att jag var pa titanic, det var sa stort och lobbyn e sjukt stor.. herre gud, det gar verkligen inte att beskriva.. haha. Jag ar sa glad att jag har akt med detta fartyg..


kanske inte sa bra bild, men det ger er en uppfattning pa hur det sag ut.. STOOOOORT...!
Jag har kommit pa att jag verkligen inte har nagra problem att mota nytt folk och ha manniskor omkring mig hela tiden..
jag ser det som en utmanning och jag alskar det.. nar jag hade mina stunder for mig sjalv lade jag mig pa en utav sol stolarna och forsokte sova lite.. vilket var helt underbart, men kanske lite for vindigt.. haha men eh jag ar ju vad vid att vara ute med baten och frysa lite.
 
Baten hade tre poolar samt en ruchbanan och aven hot tubs.. yeaa.. jag forsokte ta sa bra bild som mojligt pa hur det sag ut nar det var fint vader ( vilket det var under hela resan) Det fanns knappt nagra stolar lediga sa jag lade mig alltid i akten pa baten, dar alla manniskor bara gar omkring..




Aja, nog med fartyget, haha eller vanta lite, maste bara visa er ett kort till som jag bara alskar, det bade visar hur gott jag hade det fast det var blasigt och kallt.. kan ni tanka er att jag kan roa mig sjalv.. haha.




Ok.. nu aterkommer jag till vad jag egetligen ville gora under resan.
Fartuget to oss en tripp till Canada.. haha. Naturligtvis sa gick jag av fartyget med barnen och Barbara. Men nar vi hade gatt omkring en stund sa tyckte vi att det var bast for mig att ga for mig sjalv..
Jag gick omkring och undrade vad jag skulle gora under min ensama tid.. hmm? da jag fick syn pa Saint Johns skylten ( en skylt som ser exakt ut som Hollywood skylten..)
Det basta av det hela var att den skylten var typ tusen mil ifran vart jag stod.. haha hmm? pa med promenad skorna och folj den roda vagen som alla sade. haha.




Sag denna undbara satyn.. tycker den e hysteriskt rolig.. haha ser det inte riktigt ut? haha




Har ar den roda gangen som jag skulle folja for att komma till skylden.. sjukt coolt.. haha.. som att jag gar pa roda mattan.. haha
.

helt sjukt underbart.. kan ni taka er vilken utsikt man hade over havet samt solnedgangen vi hade.. mums... yeaa.
nog med kort.. haha.
Jag vill bara meddela att jag alskade kryssningen och vill garna beratta mer om den underbara resan.. men jag orkar inte lagga upp fler kort pa sidan.. det tar en evighet.. pyhy..



saknar er alla.. ps..snart kommer jag hem..

Massa pussar

Malin Backner

Kommentarer
Postat av: Emma

Om du undrar så är jag ju givetvis inte avundsjuk på dig! ;P

2008-09-04 @ 12:51:19
Postat av: Tessan

Jag saknar dig! Snart kommer du hem så går vi ut och shakar rumpa, haha :) pusss

2008-09-04 @ 15:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0