Love to be in USA!

Visst ar det en underbar kansla att vara har i USA.. Men just nu vill jag bara hem. Barnen ar i skolan och jag sitter hemma och gor nada. Nar dom kommer hem sitter dom typ enbart framfor datorn eller spelar tv spel.. hmm.. forsoker leka med dom men de vill spela eller bara slappa.. Visst jag kan forsta om dom e trott, men jag vill kanna mig behovd. haha.

Idag har magen borjat att krangla igen, men jag far skylla mig sjalv om jag rakade ata lite glass idag.. men det var saaa gott. haha.
Mamma o pappa e hemma fran spanien nu och dom e svarta.. Jag som tycker jag e brun.. herre gud.. har gett upp pa att fa farg pa kroppen.. uach..  haha.


Nee orkar inte skriva ngt mera.. e lite sliten fran den jobbiga dagen.. haha imorgon har jag hand om barnen helt ensam.. barbara aker till City over natte sa jag maste vara pigg.. yeaa..
Natti natti..

Malin Backner

Kommentarer
Postat av: Emma

Fatta hur blå jag kommer se ut bredvid dig när du är hemma OM TVÅ VECKOR!!! :D Hur går det med sjukdomen?





BTW kolla mailen :)

2008-09-09 @ 12:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0