Sjuk!

Hej hej hej!

Jag vet att jag oftast borjar att skriva forlat, men denna gangen menar jag verkligen det. Vissa kanske redan vet detta, men jag har gatt och blivit sjuk. Det hela borjade i onsdags nar vi gick av fargan i NY city. Jag kunde inte sta upp, hade kramper i magen och det kandes som om jag enbart ville spy men kunde inte. Jag borjade promenera igen och markte att jag inte kunde stracka ut magen och fick ytterligare tva kramper i magen. Var tvungen att stanna och det bara rann vetska ut ur min mun.

Efter tva dagar med likadan smarta och ingen somn samt mat sa gick jag till doktorn. Vi kom fram till att jag hade nagon sorts av magkatarr, men auch vad det gjorde ont nar dom tryckte pa magen.. hmm?
Det roligaste med att ga till doktorn i USA ar att man maste satta pa sig ett sadant forklade som man visar rumpan pa (tur att jag fick ha pa mig underkladerna) haha.

Inte nog med att jag har magkatarr, jag har aven oroninflamation och en lite snutta av feber lite da och da. 
Det kan handa att jag far sprangande huvudvark lite da och da och det varsta ar att jag inte far ta nagra andra tabletter pga magen.. haha. Sa jag far sitta med huvudet i vadret och onska pa battre tider.

Just nu vill jag faktiskt bara vara hemma och vara sjuk... men jag har tva veckor kvar och jag skall banne med orka.. Jag behover ngn som tar hand om mig och pysslar om mig.. men icke.. haha.
jag skall vara stark och forsoka..hehe.

Ooo snart kommer jag hem och jag saknar er alla.. ser barn och vanner tillsammans dagligen och jag far kanslan av att jag ar hemma, men NEJ.
hahah.

Saknar er saknar er saknar er..
hahah.


Massa pussar


Malin Backner

Kommentarer
Postat av: Em

TWO WEEKS TO GO! Har du sett min countdown på fejjan :P haha

2008-09-07 @ 21:10:44
Postat av: Em

jag har jätteont i huvudet, har du smittat mig? haha ^^,

2008-09-08 @ 14:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0