Sjukhus!

Idag har jag och barbara vart pa bilfard.. vi var och provkorde en jatte bil som barbara vill kopa.. herre gud, kandes som om man satt i en lyx bus.. haha. Aja iallfall. Nar vi kom hem kollade barbara telefonsvararen.  Pa telefonsvararen var det min doktor som ville att jag skulle ringa upp dom.

Jag tanker inte skriva allt vad doktorn sade till mig, men han skramde mig sa mycket att jag kom ner gratfardig till barbara. Hon tog telefonen som tur var och ringde upp doktorn igen och pratade med honom. Han ville att jag absolut skulle komma pa ett ytterligare besok och undersoka mig pga att jag har ngt i mitt blod som inte e sa bra.
Det sjukaste ar att jag precis har pratat med en doktor for att boka en ny tid och hon sade att jag absolut skulle klara mig tills nasta vecka. Om jag dvs. Gar direkt till en doktor nar jag kommer hem.
Jag tycker att jag skall lyda den sista doktorn och vanta.. Vilket jag bade sparar tid och pengar. haha. Samtidigt behover jag inte oroa mig pa vad mitt prov resultat skulle ha blivit. yeaa..

Jag blev jatte lycklig nar hon pratade med mig, det kandes som en sten foll ner fran mitt brost och jag kunde antligen andas.. haha..l sjukt men sant. haha.

Aja... huvudsaken ar att jag fortfarande lever och att jag kommer komma hem! haha.
massa pussar

Malin Backner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0