Svart att prata svenska!

Hahah.. herre gud vad roligt jag har haft det idag.. Idag har jag namligen vart ivag och shopat hela dagen.. och da menar jag HELA DAGEN!  kom hem med flera pasar vilket kanske inte e sa bra, men skit samma.. jag e ju bara i usa en gang!

Jag handlade bland annat massor av klader och det viktigaste av all som jag handlade idag var ett smycke. Smycket betyder mycket for mig,, Smyckets namn ar the jorney! varfor jag kopte smycket var pga att jag alltid skall minnas min resa till usa samt att jag alltid kommer att minnas barnen!
hehe.. naw..

Ok det roligaste med dagen var att jag stannade till vid ett stand och kollade in ett par salvor som dom salde.. sa kom bitradet fram till mig och borjade prata och undrade vart jag kom ifran.. innan jag hann saga sverige sa sade hon inte sweden utan hon svarade SVERIGE.. hon pratade svenska.. haha jag hade helt alvarligt problem med att kunna prata svenska med tjejen.. sa istallet pratade jag svensgelska.haha sjukt.. Med tanken pa att jag har pratat engelska i snart tre manader sa tar det ett tag med att vanja sig att prata svenska i usa.. haha.. om ni forstod ngt utav detta sa ar det ett mirakel.. haha.. jag e trott, jag har ju shopat hela dagen! haha

Aja, snart kommer jag hem! haha.. passa er dar hemma.. haha

massa pussar


saknar er


Malin Backner

Kommentarer
Postat av: Emma pemma fågelskrämma

Nu vet jag att jag är sent ute, men kom på att du kan få kolla efter Minted Rose Lip Balm om du får möjlighet brand.asp?id=93&aid=1401&show=varumarke&parent=0&parent2=0" rel="nofollow">http://www.snowdrops.com/articlebrand.asp?id=93&aid=1401&show=varumarke&parent=0&parent2=0) förlåt att jag är jobbigast i landet. kanske jobbigast i världen!!

2008-09-15 @ 12:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0