I*k*e*a!

Shit!... jag hatar att handla när det är sjukt mycket människor i butiken. Som ni kanske redan förstår så har jag idag vart på ikea. Jag var även där under gårdagen med min syster och min mor, men då var det inte lika mycket folk.. om jag får lov att säga det, men det var KAOS idag. Visst jag förstår varför människor åker till ikea efter löning, alla vill ju göra iordning i sina hem!.. Mina inköp under dagen blev min efterlängtade säng. Jag har efter många vändor åkt och köpt en underbar 120 säng. Dock så kan jag inte sova i den under kvällen pga att jag inte klarar av att lyfta två sängar och skrivbord helt ensam. Lite synd men men. Får la ta det en annan dag, om jag har tid dvs.

Men ni förstår inte hur länge jag har velat ha en ny säng, en 120 säng. Den ser väldigt liten ut men det är nog större än vad jag kan tänka mig. Inte nog med att jag har köpt en ny säng jag ska även byta rum till carros gammla rum.. mycket större och bättre nu när jag har en större säng att sova i. Jag hoppas det blir bra. jag har valt att ta bort massa saker ifrån rummet som gör att jag har större rum samt att jag har monterat ner hela hennes skrivbord.... shit va roligt det var att gå igenom lite saker. Har hittat lite saker som man har glömt av att man har samt riktigt gammla kort.

Dock så lär det ta ett tag innan mitt rum är färdigt, ville att allt skulle blir klart idag så nu är jag faktiskt lite sur att det inte blev det. Alla vill olika men jag vill att allt skall gå på mitt sätt, det är ändå mitt rum!.

jag ska lägga upp ett kort på rummet så småningom så ni kan se hur det ser ut. jag tror jag kommer bli nöjd men det är bara att hoppas.

nee nu ska jag återgå till sagan om ringen filmen och slappa =)

Sov gott

//Malin Backner

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Malin! Vi får fixa en bloggdesign till dig:D de ser ut som att du har en modeblogg!

2009-08-31 @ 20:19:17
URL: http://eightnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0