Snart ger jag upp!

Jag har länge nu tänkt att jag inte behöver ha någon att vara kär i, men nu börjar jag överväga saken. Jag vet och är medveten om vad för konsekvenser det finns med ett förhållande.  Men jag kan ge ett exempel på vad det är jag menar som kan gå massa olika uppfattningar vad det är man saknar i livet. Ex. Nu när jag har åkt till samt hem ifrån jobbet ser jag alltid ett par som sitter och håller hand samt att dom verkligen känner sig trygga vid sidan av varandra. Ett par som gick vid spårvfagnshållplatsen och bara tittade ¨på varandra, det var som om dom verkligen var kära i varandra. Det är det jag saknar. känslan att veta att någon alltid finns där om det skulle avra något. Naturligvis finns mina vänner och släktingar, den kännslan är inte samma som att hålla någon riktigt kär.

Men men, nu skall jag inte deppa för det, det finns värre saker att deppa för. Jag försöker se ljust på framtiden, vad det är jag vill uppnå med livet. Jag vill verkligen ut och resa och lära känna världen, men samtigt så vill jag leva ett eget liv och flytta hemifrån. Visst kan jag tänka mig att bo med en kompis, det hade vart underbart, billig hyra och allt. men det jag är rädd för är att bli ovänn med den vännen pga att vi alla är olika och vill ha olika stilar på saker och ting.
* vem skall sköta disken
*vem skall städa
*du har tagit för mycket av allt. nu skall du betala tillbaka etc. Därför tycker jag det är som bäst att ha sitt egna och därefter flytta in med någon, extra plus om det blir med en kille.

JAG SKALL INTE TÄNKA PÅ DET, DEN DAGEN KOMMER NÄR JAG MINST ANNAR DET.

nee nu skall jag iväg och ragga lite på msn.. kul va.. ne för det mesta är det ju tjejer jag tjatar med.. liak trevligt att prata skitsnack med vänner än kärleksbekymer.. så min klagohöna för denna dagen blev min lilla blogg..
mohahah

//Malin Backner

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nej malin vi ska inte deppa! ;)



Jag hade också velat ha allt det där, men nej nu vill livet att vi ska göra något annat! Hihi, vi får åka ut i världen om det inte blir något mer telia. Eller vad säger du?? :) <3

2009-08-26 @ 08:24:43
URL: http://eightnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0