Vänta lite, stanna lite, vad händer VART ÄR JAG?

Ni kanske förstår min förrvirring på min rubrik som jag hade idag. Det är precis som jag kände mig idag. När jag nu sitter här hemma och funderar på vad jag har gjort idag mer än att jobba..... JAG HAR INGEN ANNING!. helt sjukt.
Jag har några exempel på att jennifer och jag pratade via mailen och jag kom på efter tre timmar att jag inte har svarat. Fick panik och svarade direkt. Hur i *pip* får man paik när man har glömt att svara på något.  Inte nog bara med det. Det känndes som om jag inte har vart vid min plats under hela dagen, men ändå så lyckades jag ta många samtal.

Jag känner mig ganska förvirrad så om ni inte förstår någonting så är det på grund utav min förvirring. Neee nu måste jag sluta vara förvirrad och ta tag i dagen som kommer. Tycker det låter sjukt kul med att inte veta vad det är som jag har gjort under dagen, men men, det kan väll hända alla. (hoppas jag iallfall)




Allt är upp och ner, men skit samma... jag älskar livet precis som det är iallfall trots hur dan jag är som person!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Och jag älskar dig! Även om du inte är så smart & ganska förvirrad hihihi

2009-08-26 @ 22:01:30
URL: http://eightnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0