Hes, förskyld och halvsjuk!

Nu sitter jag hemma med mamma brevid mig. Vi sitter och diskuterar julen!.. herre gud vad tiden går fort! om ca en månad är det JUL!. som vanligt så frågar mamma mig vad jag önskar mig i julklapp, och den samma svar får hon varje år.

JAG VET INTE!

haha... inte roligt, börjar fundera på om jag skall önska mig massa saker till mitt hem ex. elvisp osv. tråkiga saker men det är ju ett måste. men men, jag kommer alltid på vad jag skulle kunna önska mig efter julafton, men då har jag alltid min födelsedag som kommer två månader efter julafton.

nog pratat om julafton. som ni kanske vet har jag ju vart utomlands, helt underbart!. satt vid stranden och solade nästan varje dag. Dom dagarna vi inte var i stranden så åkte vi till Kairo och tittade på pyramider och red på kameler. det var verkligen något jag kommer minnas i hela mitt liv.
Men bara för att jag vart utomlands så när jag kom hem fick jag världens förskylning samt att jag ligger hemma sjuk nu!.  fick ett urgulligt meddelande från jennifer idag som stärkte min underbara dag.
Hon kallade mig min lilla ärta.. haha hade totalt glömt av det!. =) hahah.. inte för att ni förstår men det är en sak mellan mig o jennifer.. haha

Så nu har jag haft mitt skratt för dagen och var bara tvungen att lägga upp denna bilden!. hahah detta är till dig Jennifer... enbart dig =)



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ååååh du måste vara världens goaste ärta! :D haha

jag längtar tillbaks - det va bästa resan ever! ♥

2009-11-11 @ 10:35:16
URL: http://eightnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0