Att vara eller inte vara det är frågan!

Ok!... nu ger jag snart upp.. visst ibland får man klaga men nu kommer jag att klaga riktigt ordentligt. Om ni har läst mitt senaste inlägg så ser ni att jag har vart sjuk under hela veckan. Inatt har jag inte sovit så mycket så jag har vaknat lite då och då med en underlig känsla ikroppen. däremot på morgonen så vaknade jag upp med sprängande huvudvärk och smärta i mitt öra.
När man känner med sig att det är något tog jag mig den jobbiga tiden att ta mig till en läkare! På tal om läkare.. herre gud vilken dålig läkare som jag hade. Jag hörde inte vad han sa, han babblade på och sa att det är jag som bestämmer hur jag mår osv. Han talade inte om för mig hur jag skall använda medecinen som jag gick utav honom. Det var nästan som om han tävlade i VEM SOM KUNDE TA MEST PATIENTER. Aja, huvudsaken är att jag fick medecin.. hehe

Ok nog med doktorn.. som jag nämnde så har jag haft feber mått illa etc under veckan.. men nu så jag har fått
* förskylning
* Bihålsinflamation
* hosta
* halsont
*öroninflation.

Jag hatar att vara sjuk!.. haha nu får jag bara ångest att jag inte kan gå till jobbet imorgon. Jag kan inte stå sitta eller ligga ner utan att jag känner smärtan i näsan och öronen. KUL!
Men jag skall se till att bli frisk på tisdag då mina tabletter har börjat värka. så jag hoppas mina bossar förstår.. annars får jag la åka till jobbet och förkalra. inte roligt, (dock så är dom helt underbara)

Aja... nog med mig.. Idag när jag kom hem från sjukhuset så var min syster hemma hos oss. Hon slappade åt upp allt godis som jag köpt till mig och åt upp all våran mat.. (hahah nee nu var jag elak). Vi tog en liten promenad i vårvädret för att friskna till och sedan kom vi hem och slappade igen.
Mycket trevligt.

Tack för titten.. hehe

Nu ska jag kolla lite ytterliggare på resor...tack för att ni tittade förbi min blogg

//Malin Backner

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hihihi du har skrivit öroninflation...!



Sen så borde du blogga lite mer, så att jag har nåt att läsa! ;D

2009-10-13 @ 07:12:26
URL: http://eightnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0