En lycklig malin =)

Jag har aldrig och då menar jag ALDRIG tur i varken spel eller ngt annat på jorden.  men idag så har jag haft så fruktansvärt tur i spel. Jag, caroline, jon och Johanna var på Liseberg idag och åkte samt spelade.
Det visade sig att jag kom hem med tre stjärnvinster och två 2:a vinster.. mums.. Mamma o pappa bara skrattade när jag kom in med tre vinster i handen.. haha

Det går verkligen inte o beskriva hur glad jag är, jag vinner aldrig någonting. hehe supppppper glad!
Aja, nog med min lycka så var jag igår och kollade in Jennifers lägenhet!.. o den var jättte fin!. man känner sig verkligen hemma i ett sådant hem! oooo nu längtar jag tills när jag flyttar. men jag kommer nog sakna att ha någon att prata med, men jag kommer nog lära mig hur det är att leva själv.. =)

haha aja, skrev detta inlägget med att skryta.. (jag har tre stjärnvisnter som enbart är choklad) haha

Puss och kram

//Malin

Kommentarer
Postat av: Jeanine

Haha grattis gumman! :) Och vad det gäller ensamheten så har jag några tips om du känner dig ensam :)

1. Skriv små postit-lappar till dig själv, exempelvis "Välkommen hem" (sätt den på nånting synligt i hallen), "Mat finns i kylen" (sätt den någonstans i närheten av kyl/frys/matbord), "Glöm inte..." (sätt den någonstans synligt).

2. När du kommer hem och går in genom ytterdörren: ropa "Heej, jag är hemma!"

3. Skapa en till Malin i din fantasi som du kan prata med.



Och lite mer vettiga tips:

4. Sjung högt för dig själv i alla rum, inte bara i duschen.

5. Ha datorn/tvn på, så du hör andra ljud och musik!



Lycka till Malin, vi kämpar på i våra ensamma lägenheter! :)

2010-08-11 @ 14:19:52
URL: http://barajeanine.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis Honey! :) då har du mycket att bjuda på när du har infyttningsfezt i nya lägenheten sedan ;) haha

2010-08-17 @ 15:12:51
URL: http://emitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0