Hemma!

Nu har jag äntligen flyttat!.. det tog mig en hel helg att flytta alla saker från hemmet, till mitt nya hem!
Fick en underbar hjälp av hela familjen (förutom syster och hennes pojkvänn, de valde att åka utomlands istället). Men jag måste skriva ett stort tack till Janus som hjälpte till att flytta, utan honom hade inte vi inte fått in soffan i lägenheten.

Så nu sitter jag i min soffa och tittar på tv. Tvn krånglar bara pga att programen slutar visas klockan nio.. så jag enbart kan se på fyran.. helt sjukt, skall försöka få hit en tekniker som kan hjälpa mig.. haha Känner mig väldigt dum men den är jätte konstig.. haha

Sedan när det gäller möbleringen så har jag nästan fått iordning allt. förutom att jag väntar på att mitt bord och soffbord skall levereras. Har även köpt en ny säng.. Det bler två nittio sängar.. så jag har en enormt stor säng och är helt ensam!.... perfekt!


//Malin

Kommentarer
Postat av: sofiabergdén .

inflyttningsfest snart då? ;D

hehe



kram kram

2010-09-10 @ 23:02:15
URL: http://bergden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0