Oh, snart är jag ensam!

Hej hej!

Nu har jag tänkt att påbörja mitt skrivande igen.. och det skall inte bara vara inlägg om vad som händer under dagen, utan detta skall handla om hur jag flyttar och vad jag gör för att få min dröm lägenhet.

För er som inte vet så skall jag flytta till lunden vid gårda och det skall bli helt underbart att komma ifrån mitt kära barndomshem! Jag är super nöjd med allt jag har här men det skall bli skönt att ha eget och kunna göra vad jag känner för i mitt nya.

Ojoj, man börjar få ångest eftersom det enbart är tre veckor kvar innan flytten, men eh det går över.
Det hela har börjat med att jag under tre veckor  har tittat in fleratal soffor, och att köpa en soffa var inte det enklaste. Jag har nästan gått i alla soff butiker som finns i göteborg men jag har faktiskt hittat en soffa som jag är mycket nöjd med.

Soffa¨


Jag hade enorma problem om jag skulle ha en stor divan eller om jag skulle ha ett "öppet avslut" som detta heter.
Men det slutade med att det blev denna, den är enkel och helet underbar att sitta i.
Så nu saknar jag bara soff bord, matta och tv som jag snart skall tillköpa i hemmet.
Har även ansökt om ledighet på måndagen så att jag har tid att inreda hemmet etc.
=)

Nu skall jag sätta mig ner och leta efter ett soffbord som är snyggt och vitt =).. haha

//Maba

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Wohoo :) och jag flyttar ännu snartare! 3dagaaaaar!! Helt galet!

2010-08-04 @ 09:00:55
URL: http://eightnine.blogg.se/
Postat av: Emma

WEI! Kul att du är tillbaka my love :D ♥

2010-08-05 @ 22:19:29
URL: http://emitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0