bambi på hal is!... yes :D

hahha
shit, va roligt det är att vara ute och gå när det är sådant väder. Jag är seriöst bambi på hal is!. Konståkning har jag sjukt bra balans, med hopp och piruetter. Men när det kommer till skor och is, herre gud... ni ska bara se mig!.

Mammao ch jag tog en sen promenad idag, vi båda gled iväg och freddie sprang som vanligt =).. haha
När vi kom en lite bit så mötte vi på en polisbil som stannade lite längre bort och började prata med en människa. De pekade upp mot bostadsområdet.
Naturligtvis så kommer lilla nicke nyfiken fram till mig och skall försöka springa efter poliserna för att se vart och vad som händer. hehe.. dock så har jag en liten seg mamma som tar år på sig att gå ner för en backe (det är inte alls halt ute) heheh.. så jag hann inte se vart dom gick

Tragiskt.. haha

Aja, nu ligger freddie breve mig och ber mig att gå o lägga mig!.. haha


Puss haj =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0