Im here

Tänk tanken att bara vara i NY och känna den äckliga och kvävda luften som finns här. Om ni inte redan visste det, så är jag HÄR dvs i Usa. haha... Här har man redan fått se hur deras värld ser ut. Flagor som hänger lite var stanns utanför husen och även små liv som springer utanför husen.

Flygresan gick mycket bra! under hela resan har jag tittat på tre filmer och samtidigt tänkt undra när något ska hända på planet. Jag har bla tänk motorn brinner, vi börjar störta och även vi kommer att krocka. Men det var inget att oroa sig om jag överlevde:P skratt..

Idag har jag varit och shoppat med syster. Alla biträden i affärerna är överangagerad och ska alltid säga Hello how are you och svaret blir alltid Im fine and U? men sedan vänder dom sig om och svara inte på frågan.. haha :D

Ni får helt enkelt ta och följa min blogg och se vad som händer under mitt liv I Usa!


Kram

Malin Backner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0