Äntligen nya saker

Man kan säga ÄNTLIGEN  till nästan allt enligt min systeryster. Så äntligen Caroline så skriver jag ett nytt inlägg till dig.
Hegen har rullat på o samtidigt varit väldigt mysigt. För jag har inte gjort någonting förutom att umgått med mina föräldrar. I Lördags var vi i hamnen och lite senare när solen sprack fram mellan molnen så tog vi en båttur ut över havet. Vi stannade till i en hamn/ö och köpte glass. MUMS.

Sedan kom ja o mamma på vad jag äntligen kunde köpa tll anna som födelsedagspresent. Vi letade som galningar efter en cykelstol till dockor som hon kunde ha på sin nya och första cykel. Men ike sa nice så hittade vi ingen den lördagen. (finns ej att köpa i vanliga mataffärer som ica maxi eller coop.) På söndagen/ igår var vi och körde bil, a vad kan man kalla de? överallt för att jämföra mobilkostnaderna i olika butiker. VIsst var det mysigt. Varmt som attan med. Men som tur var gick vi in i en leksaksaffär och hittade stolen som vi förjäves letade efter i lördags. Senare på Kvällen fick jag en fribiljett till en Stepkonstert. VIllket var as roligt. Har inte sett någon så bra konsert på länge.. villken underhållning. Det som jag mest skrattade åt var allra sista dom gjorde.. Dom imeterade So long farvell osv.. från Sound of Music.. OH my gud.. va roligt de va.

EN NY MOBIL, TRE PAR NYA SKOR + ETT NYTT PASS.  det var dagen köp. haha :D än så har jag inte satt på min mobil utan den ligger på laddningn.. ska snart ladda upp kort så ni får se mina inköp som ja har gort. Väldigt nöjd. Nu måste jag fortsätta jobba med min hemsida.. Ha en underbar kväll o för dig carro ha en underbar dag.. skratt.. pusss

Malin Backner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0